Praca

Specjalista ds. obsługi klienta.

 

CLI Systemy Komputerowe zatrudni pracownika na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta.

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa zamówień,
  • obsługa zgłoszeń zleceń serwisowych i napraw,
  • prowadzenie dokumentacji i terminarza zleceń serwisowych i napraw,
  • kontakt z klientami w sprawie zleceń stałych,
  • prowadzenie magazynu serwisowego,
  • obsługa wysyłki urządzeń do serwisów zewnętrznych,
  • wprowadzanie i wystawianie faktur,
  • doradztwo przy zakupie urządzeń fiskalnych i oprogramowania.

 

Wymagania:

  • znajomość branży IT,
  • samodzielność, dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra organizacja pracy.

 

Firma oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia produktowe,
  • wsparcie merytoryczne i opiekę doświadczonych pracowników w początkowym okresie pracy.

 

Prosimy o przesyłanie CV na adres praca@cli.pl