Comarch Optima

Baner Comarch Optima dla firm i biur rachunkowych

O programie Comarch Optima

Comarch Optima jest systemem do zarządzania, obsługi sprzedaży, księgowości, kadr i płac – zawsze zgodny z przepisami. Stworzony jest przede wszystkim dla małych i średnich firm z każdej branży.

Struktura oprogramowania Comarch Optima jest modułowa, co oznacza, że dla poszczególnych obszarów działalności dedykowany jest moduł zawierający niezbędne do pracy narzędzia.

Moduły mogą obsługiwać następujące obszary:

Moduł Księgowość - ryczałt, KPiR, księgowość pełna
moduł BR - funkcjonalności wspierające pracę biur rachunkowych
Moduł OCR - narzędzie do szybkiej digitalizacji dokumentów
moduł handel i magazyn
Moduł CRM i serwis - dla podnoszenia jakości obsługi klientów
Kafel rozwiązania mobilne - zestaw aplikacji na urządzenia mobilne
Moduł Płace i kadry - zestaw narzędzi do zarządzania kadrami i płacami (HR)
moduł raportowanie i analizy
Moduł Sprzedaż w Internecie Comarch e-sklep, Comarch B2B, wszystko.pl

Jak można korzystać z programu?

Producent oferuje dwie możliwości licencjonowania systemu:

Stacjonarnie

Klasyczny zakup oprogramowania “na własność” – instalacja na firmowym serwerze. W tym przypadku możliwe jest samodzielne administrowanie systemem. Zakup modułów odbywa się w tym przypadku z uwzględnieniem liczby stanowisk.

W chmurze

Logowanie do programu z poziomu przeglądarki internetowej. Oprogramowanie w tym przypadku jest zainstalowane w Comarch Data Center w Krakowie. Opłata za tę opcję jest uiszczana w formie miesięcznego abonamentu.

Tabela pakiety dla nowych firm comarch optima

O producencie - Comarch S.A.

Baner Comarch w liczbach
1994 r.

Pierwszy kontrakt – zaprojektowanie systemu dla TP S.A.

2005 r.

Uruchomienie w Krakowie pierwszego Comarch Data Center

60 krajów

Kilkadziesiąt tysięcy zakończonych projektów na 6 kontynentach

Specjaliści

Comarch zatrudnia globalnie ponad 6000 specjalistów

Nagrody

Wysokie pozycje w rankingach, m.in. Gartnera, Truffle 100