SOGA – dla gastronomii

O programie SOGA

Profesjonalny program do obsługi punktów gastronomicznych wyposażony w narzędzia wspierające pracę restauracji, barów, kawiani, etc. Jest to idealne rozwiązanie wszędzie tam, gdzie najważniejszym czynnikiem jakości jest szybka i sprawna obsługa Klienta.

Najważniejsze cechy systemu:

Intuicyjna
obsługa

Nowoczesny interfejs

Obsługa panelu dotykowego

Modułowość systemu

Program bazowy SOGA Professional

System zapewnia szybką i wygodną pracę z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Wersja bazowa wyposażona jest w obszerny zestaw funkcjonalności, m.in.:

  • graficzne odwzorowanie układu stolików na sali,
  • obsługa rachunków: łączenie, dzielenie,
  • wydruk zamówień na drukarce fiskalnej,
  • sprzedaż zestawów, pizzy,
  • obsługa rabatów i Happy Hours,
  • wystawianie faktur i korekt,
  • tworzenie raportów sprzedaży.

Moduł magazynowy

Narzędzie do zarządzania zaplecza magazynowego. Jego funkcjonalność to m.in.:

  • kontrola stanów magazynowych,
  • inwentaryzacja,
  • tworzenie receptur,
  • kalkulacja imprez,
  • ewidencja dokumentów od dostawców,
  • terminarz,
  • kartoteki przeterminowanych płatności, należności z kart płatniczych, naszych należności,
  • obsługa dokumentów kasowych,
  • raport wystawianych dokumentów, marży,
  • rejestr VAT,
  • definiowanie uprawnień dla użytkowników.

SOGA XS - dla małych punktów

SOGA XS została stworzona z myślą o niewielkich punktach gastronomicznych, których właściciele nie potrzebują rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem i szukają rozwiązania za niewygórowaną cenę:

  • łatwa obsługa nawet dla nowego personelu,
  • intuicyjny interfejs,
  • maksymalne uproszczenie do niezbędnych funkcji,
  • obsługa jednej sali,
  • obsługa do 10 stolików,
  • brak obsługi magazynu, bonowników, wag,
  • niższa cena,
  • możliwość płynnego przejścia na wersję standardową.

Dodatki do SOGA

Dodatek do obsługi zamówień ze strony internetowej. Podstawowe funkcje:

  • możliwość wyboru, które dania będą dostępne w ofercie internetowej,
  • obliczanie kosztu dostawy,
  • płatności on-line,
  • kupony rabatowe dla klientów internetowych.
  • dla lokali oferujących dowóz do Klienta,
  • wyświetlanie mapy okolicy ze wskazaniem adresu,
  • wybór kierowcy,
  • identyfikacja stałych Klientów – możliwość przypisania danych adresowych do numeru dzwoniącego,
  • współpracuje z telefonem z systemem Android.

Aplikacja zapewniająca możliwość pracy na urządzeniach z systemem Android. Podstawowe funkcje:

  • graficzny układ stolików,
  • przyjmowanie zamówień,
  • obsługa rachunków,
  • rozliczanie rachunków dowolną formą płatności,
  • raport: rozliczenie dla kelnera,
  • ustalanie priorytetów na pozycje zamówienia,
  • możliwość modyfikowania cen,
  • obsługa zestawów, sprzedaż pizzy,
  • komentarze dla kucharza,
  • kontrola czasu realizacji zamówienia.

Według ekspertów koszt pozyskania nowego Klienta kilkukrotnie przewyższa koszt „utrzymania” Klienta już zdobytego.

Jesnym z najlepszych sposobów na utrzymanie relacji z Klientem jest wdrożenie programu lojalnościowego – wystarczy rozszerzyć licencję SOGA o ten moduł, określić zasady programu i poinformować o tym Klientów.

Obsługa mechanizmu automatycznego logowania i wylogowania pracownika po wykonaniu okres.onych czynności, dzięki czemu można z łatwością kontrolować czas pracy osób zatrudnionych w lokalu.

Kompilacja obsługi ekranów kuchennych KDS z obsługą ekranów informacyjnych dla Klientów RDS. Rozwiązanie idealne dla lokali typu fast food, ale nie tylko. Dzięki wykorzystaniu KDS znacznie przyspieszysz komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami.

Współpracuje z bonownikami kelnerskimi.

Manadżer lub inna osoba zarządzająca lokalem może w każdej chwili skontrolować sytuację na salach, sprawdzić stan kasy i dokonać analizy.

Moduł rozszerzający możliwości analityczne programu – możliwość tworzenia raportów i modyfikowania układu graficznego poszczególnych dokumentów.

Możliwość przesyłania dokumentów magazynowych, zakupowych, sprzedażowych, kasowych do popularnych systemów księgowych, takich jak:

  • Insert,
  • WA-Pro,
  • Comarch Optima,
  • Comarch Klasyka,
  • Symfonia.

Funkcjonalność stworzona z myślą o właścicielach lokali, którzy prowadzą w jednym miejscu dwie odrębne działalności lub chcą rozdzielić sprzedaż różnych grup produktów.

Możliwość bezgotówkowej obsługi Klientów hotelu korzystających z hotelowej restauracji – informacje o zamówieniach i rachunkach będą regulowane wraz z płatnością za pobyt.